Vuosikatsaus 2014
Vuosikatsaus 2014

Kiertokapulan järjestämä jätteenkuljetus

Kiertokapula järjestää jätehuollon ammattitaitoisesti ja monipuolisesti. Kuntien kanssa solmittavaan yhteistyösopimukseen sisältyy mm. kilpailutusta, laskutusta, asiakaspalvelua ja tiedottamista. Vuonna 2014 Kiertokapula järjesti jätehuollon viidessä omistajakunnassaan.

Toimivaa ja ystävällistä asiakaspalvelua

Kiertokapulan asiakaspalvelu vastaa kaikkiin Hausjärven, Hyvinkään, Mäntsälän, Riihimäen ja Valkeakosken järjestettyyn jätteenkuljetukseen liittyviin yhteydenottoihin (paitsi laskutusasioihin). Lisäksi asiakaspalvelun kautta hoidetaan noutopalvelu- ja vuokralavatilaukset koko toimialueella.

Järjestelmiä kehitetään koko ajan taustalla

Asiakaspalvelun toimintaa on tehostettu JHL-aktiviteetin käyttöönotolla. Se tarkoittaa sitä, että asiakastehtävät eivät enää ole asiakaspalveluhenkilöön sidonnaisia, vaan kaikki pääsevät kaikkiin tietoihin. Samoin koko toimialueelle laajentuneen vuokralava- ja noutopalvelun hoitaminen kehittyi vuonna 2014, mm. siirtoasiakirjat saadaan automaattisesti järjestelmään. Järjestelmien kehittäminen on myös edellytys sille, että tulevaisuudessa asiakkaiden sähköinen asiointi mahdollistuu uudella tavalla.

Yhteistyöllä parempiin tuloksiin

Asiakaspalvelu tekee erittäin läheistä ja sujuvaa työtä jätelautakunta Kolmenkierron henkilöstön kanssa. Samoin alueen isännöitsijöiden kanssa tehdään jatkuvaa yhteistyötä pääosin sähköpostin välityksellä. Sähköisiä, kuntakohtaisia uutiskirjeitä lähetetään vähintään kolme kertaa vuodessa. Sekä isännöitsijöille että kaikille asiakkaille tiedotetaan taksoista vähintään kerran vuodessa, reittimuutoksista ja vastaavista aina tarpeen tullen.