Jätehuollon asiakaspalvelussa ruuhkaa

Asiakaspalvelumme on ruuhkautunut. Pahoittelemme tästä aiheutuvaa harmia.

Hattulan ja Hämeenlinnan jätehuoltoalueen läntisen ja pohjoisen osan asukkaille on lähetetty jätteenkeräyksen muutosta koskeva kirje syyskuussa. Mikäli kirjettä ei ole tullut, eikä jäteastiaasi ole 1.10. jälkeen vielä tyhjennetty, liity jätehuoltoon täyttämällä liittymislomake.
Lomakkeen käsittely saattaa kestää muutaman työpäivän. Asiakaspalvelumme lähettää sähköpostiisi kuittauksen, kun ilmoituksesi on käsitelty.

Lisätietoja Hattulan ja Hämeenlinnan jätehuollon muutoksista.

Asiakasnetin kautta voit hoitaa mm. tyhjennysvälimuutokset, astiakoon muutokset, asiakastietojen muutokset ja täydennykset. Ensimmäisen kirjautumisen yhteydessä tarvitset asiakasnumeron ja laskutuskatuosoitteen.

Sähköpostilla asiakaspalvelu@kiertokapula.fi tulleisiin yhteydenottoihin pyrimme vastaamaan viiden arkipäivän kuluessa.

Jos asioit puhelimitse 075 753 0010, voit jonottamisen sijaan valita takaisinsoittopalvelun. Takaisinsoittopyyntö ei siirry seuraavalle päivälle.