Valitse sivu

Ajankohtaista

Käytä verkkopalvelua

Web service


Soita meille 9.00 - 15.00

Telephone exchange 9.00 - 15.00

(Local network charge)




Tältä sivulta löytyvät lehdistötiedotteemme sekä muut ajankohtaiset asiat.
Tutustu jätteidenkäsittelyalueeseen Seppo-pelin avulla!

Tutustu jätteidenkäsittelyalueeseen Seppo-pelin avulla!

Kaipaatko jotakin kesätekemistä? Helteiden paahteessa voit hakeutua viileään varjoon ja testata uusia Seppo-pelejämme! Hämeenlinnan Karanojan jätteidenkäsittelyalueelle suunniteltu peli esittelee mm. mitä toimintoja jätteidenkäsittelyalueella on ja mitä jätteitä…

Ohjeita vieraslajien vastaanottoon

Ohjeita vieraslajien vastaanottoon

Kiertokapulan kaikilla viidellä jätteidenkäsittelyalueella otetaan vastaan vieraskasvilajeja (esim. jättipalsami, jättiputki, komealupiini, kurtturuusu). Hyvinkään, Valkeakosken ja Nurmijärven jätteidenkäsittelyalueilla otetaan vastaan alle 2 m3 kuormia…

Hämeenlinnan Karanojalla aloitetaan 4.6. tietyömaa

Hämeenlinnan Karanojan jätteidenkäsittelyalueella aloitetaan 4.6. tietyömaa. Vaikutukset asiakasliikenteeseen pyritään minimoimaan mm. työjärjestelyin sekä eristämällä työmaa-alueet asiointialueista. Tarkoituksena on tehdä työmaateitä sekä väliaikainen liittymä…

Asiakaspalvelun takaisinsoittopalvelu purkaa ruuhkaa

Asiakaspalvelun takaisinsoittopalvelu purkaa ruuhkaa

Kiertokapulan asiakaspalvelussa on tällä hetkellä ruuhkaa. Puhelimitse asioidessa kannattaa huomioida, että käytössämme on takaisinsoittopalvelu ja sen avulla voimme ottaa yhteyttä heti saman päivän aikana. Puhelinta ei siis kannata sulkea heti, vaan kuunnella…

Kiertokapulan vuosikatsaus 2020 ja yhtiökokoustiedote

Kiertokapulan vuosikatsaus 2020 ja yhtiökokoustiedote

Kiertokapulan liiketoiminnallinen tulos vuodelta 2020 on edelleen vahva. Liikevaihto laski odotetusti puolimiljoonaa euroa rakennusjätteen käsittelyn rakenteellisten muutosten vuoksi. Liikevaihto oli 28,6 M€ ja sillä yhtiö teki noin miljoonan euron liikevoiton. Taseen…

Asiakastyytyväisyyskyselyn yleisarvosanaksi 8,1

Asiakastyytyväisyyskyselyn yleisarvosanaksi 8,1

Kiertokapula toteutti asiakastyytyväisyyskyselyn alueemme asukkaille huhtikuun alkupuolella. Tutkimuksen tavoitteena oli kartoittaa Kiertokapulan vuosittaista asiakastyytyväisyyttä sekä sen kehitystä. Tutkimuksen toteuttaja oli Innolink Research Oy. Saimme kyselyymme…