Pahoittelemme ruuhkaa asiakaspalvelussa

Viime viikkoina asiakaspalvelumme on ruuhkautunut mm. puhelinjärjestelmämme ongelmien ja ajohallintaohjelman päivityksen vuoksi.
Lisäksi asiakasrekisterien täydentäminen on vienyt arvioitua enemmän työaikaa.

Olemme lisänneet työvoimaa asiakaspalveluun ja teemme parhaamme tilanteen korjaamiseksi. Puhejärjestelmä ja ajohallinnan päivitykset on saatu nyt toimimaan.

Jos jäteastianne on tyhjentämättä, pyydämme pakkaamaan jätteet tiiviiseen pussiin ja jättämään sen astian vierelle. Astiaan mahtumattomat säkit kuljetamme veloituksetta.

Sähköpostilla asiakaspalvelu@kiertokapula.fi tulleisiin yhteydenottoihin vastaamme saapumisjärjestyksessä.

Jos asioit puhelimitse 075 753 0010, voit valita myös takaisinsoittopalvelun. Soittopyyntöön vastaaminen voi siirtyä seuraavalle päivälle.

Kirjautumalla Asiakasnettiin voit tarkastella omia asiakastietojasi ja tehdä palveluihisi seuraavia muutoksia, esimerkiksi:

  • tarkistaa jäteastiasi seuraavan tyhjennyspäivän
  • tehdä muutoksia jäteastian tyhjennysväleihin
  • ilmoittaa kompostoinnista
  • muuttaa asiakastietojasi